Dance.

"Even I can tell that hatred is spreading.
I wanted to do something about it, but I don't know what.
But I believe.. That someday, the day will come when people truly understand one another!
If I can't find the answer, it will be up to you to do it!
"

- Jiraiya.

Oi.

Köpte ett nytt Sketch Pad igår ;) yeah. Mitt A4 har börjat ta slut, mitt A3 håller i en plågsam teckning jag började med och halva är klar och jag får ångest bara jag tänker på det. Så, jag köpte ett litet A5 igår :D

Så idag kom lite inspiration efter maten och här är resultatet. Jag blev apnöjd!







Ihihi.
Jag är helt fuckad på att rita händer, men jag testade iaf och det blev inte så pjåkigt. Ser ut som att de är vänd åt fel håll, men det är de inte. Jag har faktiskt inspikterat mina egna händer i luften xD hahah. Hår har alltid varit jobbigt att rita också, men fan nu lyckades jag få det som jag ville!!
Och första gången jag ritar fjärilar och en skugga. Inte pjåkigt inte pjåkigt.
Jag är nöjd.
Muu.

Lite inspirationsbilder från Bleach. (Kommer ta ljusår innan man ligger i samma liga som honom. Det kommer inte hända detta liv iaf. Så det man kan göra är att beundra... Och beundra! Vackert!)










Okej, nu använder inte direkt Tite Kubo kolpennor för att skapa dessa mästervärk. Men ni fattar vinkeln ;)


Nu blir det sängen och One Piece.
Jag är sjuk fortfarande, går inte över. Kände mig som Agda 85 då jag stod i butiken och hostade som en gammal tant och snoret rann från min röda, såriga (av alla snytningar) näsa. Så jävla vidrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0