Paint.

"Even the strongest of opponents always has a weakness."

- Uchiha Itachi.

Yosh.

Vaknade av en mardröm idag.
Drömde att min bästa vän Emilia kom fram till mig och sa "Du ringde inte mig igår som du lovade" och sen tog hon upp en fet spindel och mosade den mot min tinnig. Jag som är livrädd för spindlar skrek och tänkte bara på geggan som formats vid min tinning. Sedan insåg jag något och vaknade upp klarvaken. Jag glömde ringa Emilia igår, som jag hade lovat!!
Så jag tog upp telefon och ringde henne direkt! Pratade i en timma som vanligt om allt möjligt :) Spelar ingen roll hur lång tid som gått mellan gångerna vi pratat, men så fort vi ringer varandra är det som om ingen tid passerat sedan vi pratades vid senast :) Så himla skönt. Har faktiskt bara två vänner från Norrland som det är så med och det är Emilia och även Marie :)


< Marie. Emilia >

Glada, fina tjajor :) Tog dom absolut sötaste bilderna på dom :D haha

Marie & Jag blev grannar då jag flyttade till ringvägen när jag gick i 3:an på lågstadiet och bytte skola till hennes skola. Jag fick genomgå ett test på lekplatsen hemma för att bli en "Äkta ringvägare" - vilket betydde att jag var tvungen att balansera på staketet runt hela lekplatsen en gång utan att ramla. När jag gjorde de blev hon arg och sa att jag skulle göra det igen. Vilket jag klarade. Sen fick jag leka med henne :) Har hållt ihop sedan dess.

Emilia & jag träffades första gången i 5:an när barnen från skogen (häggdånger) skulle börja i samma klass som oss i 6:an, högstadiet på Kiörning eftersom häggdånger bara har barn till årskurs 5. Jag tyckte hon såg ut som en jävla bitch. HAHA! När hon svängde med håret då hon presenterade sig. Men i 6:an blev vi vänner direkt och har hållt ihop sedan dess!

Nu bor Marie i Borås med sin sambo och pluggar på högskolan. Emilia bodde i Sundsvall, men nu åter i Härnösand och pluggar på högskolan. Jag bor i Stockholm och jobbar småtimmar. Även om man gått skilda vägar så är dessa två som alltid funnits kvar.
Love you girls!

Så.
Idag har jag målat igen, haha inspiration så det räcker och blir över.















HEHEHE ritat MASSOR idag.
Fortfarande, händer är ett jävla CPPPPPP att rita!!! Blir förbannad för jag har inte tålamodet för det. Ritade en luvtröja på ena snubben som blev helt fucked up tillsammans med cphanden, men men. Första gången så ska väl inte vara så hård mot mig själv.
Men jag blev apnöjd med sista bilden. Äntligen fick jag idiotvingarna att se någorlunda bra ut :D

NU sväller snart mina ögon så ska lägga mig i sängen och glutta på One Piece.


Lyssnar på denna nu; Från Vampire Knight, såååååå bra.



KANAME! (och Yuuki).

Kommentarer
Postat av: Marie

Hmmm, minns inte detta riktigt men det låter faktiskt som nåt jag skulle kunna gjort :( Sen lekte vi strutsleken och var lyckliga i alla våra dagar!



Saknar dig som fan!

2012-04-11 @ 19:09:16
URL: http://maryloue.blogg.se/
Postat av: Madde

Men ååh, vilken bra kommentar! :) Tack så mycket på tippsen :) Nää, har tänkt på det jag med.. Jag är slarvig när det gäller att lägga mina kläder i garderoben, medan Villegas alltid lägger sina i garderoben. Jag är bra på att diska och städa medan han bara ställe att disk i köket, haha! Så de stämmer nog att vi får kompromissa, mötas på halva vägen och "lära" oss varandra ^^



Jag får hålla tummarna och hoppas på att det går bra, längtar verkligen jätte mycket tills vi flyttar ihop!

Kram!

2012-04-11 @ 22:12:59
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0