History.

Yo.
Hade lite tråkigt nu så jag läste igenom lite bloggar och kom över denna lista som jag antog kunde fördriva min tid lite idag ;) Tack Mia!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands med Christians familj, till Portugal i 2 veckor. Var hur roligt som helst!









Och jag klippte av mig allt hår i början av 2011.





Det var typ de bästa jag gjort någonsin! Hår som är som en hästman är väldans tungt. Enda nackdelen är att man ser jätterund ut i ansiktet med kort hår och man kan inte göra så mycket med kort hår heller. Därför håller jag på att spara ut de igen. Mitt hår växer äckligt snabbt, så det var roligt att prova på lite nytt!


Har du några nyårslöften?
Ja, eftersom jag redan slutat med snus och cigg (2 år sedan snart) som alltid varit mina alla andra löften så har det varit svårt att komma på nya. Men i år var det att gå ner de 4 sambokilon jag gått upp de senaste 2 åren. Får se hur det går, än så länge äter jag lika mycket skräpmat och godis som innan så det ser inte så bra ut :D

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Många :)

Vilka länder besökte du?
Portugal, Frankrike och Italien!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

19 Mars, då gick min älskade lilla mormor bort.
Jag pratade med henne i telefon dagen innan och frågade hur hon mådde och hon sa "Jag mår jättebra, såhär bra har jag inte mått på länge" och jag blev så himla glad. Hon hade varit sjuk i flera år på grund av sin Kol. Sen dagen efter åker jag & Christian till Paris och då ringer mamma på morgonen och säger "Sami, mormor är död. Hon dog inatt"... Det kändes verkligen som om varje fiber i min kropp gick sönder då.
Hon skulle ju ha fyllt år 20 Mars, lill mormor, och jag hade velat åka till henne då men eftersom vi skulle till Paris tänkte jag att vi kunde åka dit helgen efter... Sen kommer man ihåg då hon grät senast vi sågs när vi skulle åka för hon trodde de var sista gången vi sågs... Hon hade alltid rätt, min lilla mormor..
Saknar henne mer än något annat, varje dag. Nu är alla gamlingar på andra sidan!


Vackra, vackra mormor. Älskar dig så mycket!

Miriam Grundén
1927-2011


Vad var din största framgång 2011?
Jag började på Guldfynd och fick äntligen en idé om vad jag vill göra i framtiden. Jag ville vara Guldsmed, tills det krossades av att det tar för lång tid då jag inte gått grunden på gymnasiet! Så nu vet jag inte..

Största misstaget?
Inte så många faktiskt. Haha!

Bästa köpet?
MIN IPHONE! (säger som mia!)

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor & Kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag fick se Korn live på Metal Town i somras. Åkte dit med några polare från Norrland. Det var fett. Såg Korn, Volbeat, Avenged sevenfold mer mera.. Tråkigt bara att vi missade Arch Enemy :/ Det var kallt, regnade hela tiden men fan så roligt vi hade!





Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Inga speciella.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte. Arbetat mer på att visa mina känslor. Jag har svårt med att visa dem.

Favoritprogram på TV?
Kollar inte på tv.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Oj... Minns inte :S JO, Hela Christians familj och min familj kom till oss :) (Jag och Christian fyller år med fyra dagars mellanrum!)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag har ingen stil. Jag tar bara på mig det jag känner för när jag vaknar, eller köper de jag känner för just för stunden :p Men jag brukar ha lite mer finare stil nu, förr hade jag mer rockig stil. Svårt :P





Har inga bra klädes bilder :P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0