One piece.

“The best thing about dreams is that fleeting moment, when you are between asleep and awake, when you don't know the difference between reality and fantasy, when for just that one moment you feel with your entire soul that the dream is reality, and it really happened.”

- Unknown.



Sanji, Nami, Monkey D. Luffy, Zoro och Usopp.

Jag har börjat att kolla på en ny animerad serie som också ligger på topplistan. One Piece! Har sett runt en 20 avsnitt. Först tyckte jag den var jätte barnslig och väldigt konstig, men jag ville ändå fortsätta att kolla och den blir verkligen rolig :p Så nu vill jag se hela.

Rekomenderas för de med låg humor, som mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är Kilat, Aryas pappa :)

Ja, han är jätte fin och har jätte fin täckning. De var tre stycken i kullen som såg ut som honom, vara av en var tik :)

2012-02-13 @ 23:43:51
URL: http://fasioningold.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0