Linger.


Linger by Maggie Stiefvater.



"Grace and Sam must fight to be together. For Grace, this means defying her parents and keeping dangerous secrets. For Sam, it means grappling with his werewolf past... and figuring out a way to survive the future. But just when they manage to find happiness, Grace finds herself changing in ways she could never have expected..."


Min senaste bok, uppföljaren till Shiver. Dom är verkligen bra, jag läser ju för faen ut dom nästan direkt även fast jag strikt bara läser när jag åker pendel och har en timmas raster på jobbet. Crap. får snart springa och köpa tredje boken i serien. ;)



Böcker på engelska är ju sååååååååååååååå mycket bättre än de översätta till svenska.

Jag väntar fortfarande på uppföljaren till Graceling och Fire från författaren Kristin Cashore, undra när den tänkte titta ut? Även på uppföljaren till Vargsläkte av Caroline L Jensen, och den sista boken i Fallen-serien av Lauren Kate.
Jag har många godingar som väntar på mig ;)



Love books but, who dosen't?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0