Mom's red hair.

"For among these winters there is one so endlessly
winter
that only by wintering through it will your heart
survive."

- Rainer Maria Rilke

SPOILER ALERT.
För de som följer Naruto och inte har sett senaste avsnittet.
Fortsätt inte att läsa.





I det avsnittet som nyligen visades så fick Naruto äntligen träffa sin mamma för första gången (hon är död). Men dom förseglade hennes chakra in i formulan för att försegla den nio svansade räv-demonen. Hah, phew. Så på så sätt när han väl kommer till den punkt att han försöker kontrollera räven (vilket han försöker nu, att ta kontroll över den) så dyker hans mamma upp via chakran och ska hjälpa honom. Det var såååånt fint avsnitt, jag bölade lite ;)
Här kommer lite bilder på det. (Ja, jag har för mycket fritid.)



Här hittade jag även videon som visar just de första
bilderna, när Naruto träffar sin mamma. Åh, mina ögon vattnas
varje gång jag ser det :D




(Dålig kvalla då jag kollar online.)
Men här inser Naruto att det är hans mamma som är där och springer fram och kramar henne!








Dom är så fina :)

Sen ville han att hon skulle berätta hur hon och hans pappa blev kära.
Och jag sparade de bilder ur berättelsen från då de blev kära då de var yngre. Så fint!












Uzumaki Kushina & Namikaze Minato



Hahaha bebis-Naruto :D


Förstår inte hur dom kan göra animerade serier så fina :>
Eller så är det jag som är för blödig, fortfarande. Men det är så fiiiint! hehehe

nu ska jag göra något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0