Paper crane.

"I won't let this be my goodbye. I've folded one
thousand paper crane memories of me and Grace, and
I've made my wish.
I will find a cure. And then I will find Grace."


- Sam, from Linger.



Spoiler alert,
jag skrev just de sista orden i boken av Linger eftersom de var så grymma. Så de som vill läsa boken, läs inte dessa ord ovan eller om ni redan läst - sorry, men min blogg avslöjar väldigt många vackra ord nu förtiden ;)

Åh perfekt. Jag kunde hålla boken i typ en månad eftersom jag varit ledig så länge. Men imorgon är det lön så jag läste tills mina ögon brann av eld. He he. Imorgon köper jag tredje och sista boken av Shiver-triologin, ni får vänta och se tills imorgon vilken bok det blir ;)

Efter det ska jag köpa Passion och läsa klart den serien. Eller halvt, kommer ju en fjärde bok i sommar. Åh så underbart, It's raining books, hallelujah!

Usch, min huvudvärk hindrar mig från att sitta här.
Ska se det senaste avsnittet av Being Human innan maten,
sen blir det väl Bleach antar jag?

Vilket underbart humör jag är på, måste ha varit för att jag fick arbeta idag! Underbart



Ser inte ut som mycket böcker när man lägger allt bredvid varann. Men det är jävla massa pengar som står där på hyllorna, böcker är fan inte gratis. Har kategoriserat lite.
Hyllan längst ner till vänster - bara böcker som handlar om vampyrer, förutom den längst ut till höger för den var bara för stor för de andra hyllorna.
Hyllan ovanför är blandade pocket som är mina och Christians.
Hyllan ovanför den är varulvar och änglar.
Hyllan ovan där är också random pocket.
Bokhyllan brevid är hyllan längst ner random stora eller ensamma inbundna böcker och hyllan ovanför det är självfallet Dan Browns böcker!
FINT VA?


Har jag sagt att jag ÄÄÄÄÄLSKAR Avokado?  mmh mh hm mhh. Skulle kunna leva på det. Avokado med lite salt, peppar och massor av Ört aromat!


Älskar mina mini-morötter också, nam nam!


Våra två nya byråer som vi satte upp i Söndags :) Nu ska alla möbler gå i vitt, vi är trött på mörkt nu då vi har en jävla tendens att bli deprimerade under höst/vinter som alla andra normala människor - så om man byter ut allt mot ljust? Det hjälper, loooovar! Ser jättemysigt ut där vid vår läs-hörna :D


Har jag sagt att jag äääääälskar saftig Bog? mmmhhhhh. Det luktar till och med gott rått. Skulle kunna äta det rått. (Ursäkta, men jag är lite hungrig just nu, så det vattnas i munnen då jag ser denna underbara bild! Tack grisen, tack!)


Jag under Lucia, bak på lagret på jobbet där vettu.
Vi skulle vara vitklädda med ett rött snöre i midjan,
men varken min eller Kristinas midja var smala nog för det
lilla snöret, så vi satte upp det i håret istället :) Söt jag var va? He he.


Jag med min älskade tattuering.
Förutom att jag gaddade mig exakt samma dag som en kompis dog,
Så jag har alltid med mig två minnen med den gaddningen.


Ljushårig och jag ögar mig själv i Iphonen för jag hade antagligen inget
bättre för mig under min en timmas långa rast på jobbet.


Där fick ni lite omväxling från allt tjat om allt... Ha ha!
Maaaaaat, hajdo

Kommentarer
Postat av: Johan i skogen

Sam... Är du verkligen säker på att den där borgen var gros? Såg väldigt rött ut och nog brukar inte användas vad jag vet av gris. :-)

2012-01-28 @ 00:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0