Tree hugger.

And the rattlesnake said,
"I wish I had hands so
I could hug you like a man."
And then the cactus said,
"Don't you understand,
My skin is covered with sharp spikes
That'll stab you like a thousand knives.
A hug would be nice,
But hug my flower with your eyes."

- Kimya Dawson - Tree Hugger.

Yo.
Igår var vi på en resturang inne på Östermalm som heter Capri, italiensk jättefin resturang med riktigt god mat. Var där med våra vänner Tina & Fredrik. Mysigt! Har bilder, men inget jag vill eller orkar dela med mig av. Det var bara trevligt, OKEJ? hahaha.

Idag gick det äckligt bra för mig på jobbet, det tackar jag lite extra för.
Hoppas att morgondagen blir minst lika underbar!

Ikväll besökte vi blattarnas blatteställe Heron City aka Skärholmen där djungeln är tät som fan med alla möjliga olika exotiska djur. Seriöst, när slutade människor att bete sig? Orkar inte ens gå inte på det.
Iaf. Vi kollade på Mission Impossible 4 :D




Den var riktigt bra. Så spännande att jag kunde äta mitt eget hjärta och händerna rann av svett? Mysigt jag vet! Den var jävligt rolig också, definitivt värd att se!

Tom Cruise hade varit jävligt snygg om man inte visste att han var störd irl. Och om han slutade använda ljusa jeans så hans röv ser jättefet ut ;) hahah.


Nej, sängen nu.
Öppning - stängning imorgon.
Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0