Doodle time 2.

Eftersom bloggen verkar vara störd så måste jag göra ett till inlägg med bilder. Och det verkar inte som att jag får hoppa mellan bilderna, så jag laddar upp alla eftersom.
 
 
 
Horblogg. 
 
Bild 1 & 2: Något konstigt som jag ritat och ej vet vad jag skall göra med. 
 
Bild 3: Testade att rita en naken manskropp. Lite mer femenint. Cencurerat snorren som jag btw inte lyckades så bra med, tack och lov för cencurer ;) 
 
Bild 4: Försökte rita en tjej som tittar uppåt, hmpf....
 
Bild 5: En tjej på en sten md vågor i bakgrunden? Synd de? Försökte iaf rita en kvinnlig kropp ocg en sten? I en av böckerna jag har då man skall rita vad man ser, så skall man använda sig av streck i mängder för att forma. Tror jag lyckades lite... hmm. 
 
Bld 6: Ritade något flummigt med bläck igårkväll innan jag somnade, övade på STRECK I MASSOR. 
 
Bild 7: Ritade denna i morse med bläck, övade mer på STRECK I MASSOR. Hmpf.
 
Bild 8: En hand med eld i. Supernatural.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0