Doodles.

Yo, här igen. 
Tänkte ladda upp de senaste "projekten"
 
 
Det jag alltid använder då jag ritar ^^
Sen har jag ju allt från mjuka till superhårda kolpennor. Men jag älskar att mest skissa med en vanlig stiftpenna eller vad de heter, haha (den blåa) eller hårda kolpennor som H eller 2H och sedan fylla i med 2B eller 4B och oftast göra svart hår eller mörka ytor med 9B eller 8B ;D Det lilla suddet som är närmast vårt håll på bilden är GUDOMLIGT, kan sudda på hur små ytor som helst med den ^^ Sen älskar jag att skugga med den gråa grejen näst längst upp på bilden - man ska INTE skugga med fingrarna då de oftast är feta av olja, blir inge bra. Och sist men inte minst, fylla i med bläck (eller rita direkt med bläck är ännu roligare) ;)
 
nog om detta.
här är mitt senaste projekt som jag förövrigt fastnat lite på... :S 
 
Skissa lite skissa lite...
 
Ändrat mig lite, skissat nytt.. skissa skissa
 
Sådär, det är här jag har fastnat.
Jag är grymt nöjd med hur den blev, men det känns som att något saknas.. 
Vet inte vad (förutom bakgrund, men det kommer.)
Har skissat lite mer på den nu också men... ugh
 
yeye, nu har jag nackspärr. Huuuva. 
Ska lägga mig och läsa mera och sussa, måste ju tyvärr kliva upp imorgon också. Jag önskar så att man kunde leva utan att gå utanför dörren - begrava sig själv i sängen i vårt fyrkantiga lilla, mörka sovrum och aldrig kliva upp igen. Hade inte det varit underbart? Jo, för underbart tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0