Books.

 
Jaaaa jag tackar mitt älskade jobb för min lön - som bidrar till mina böcker! 
Får en sådan känsla av kompletthet när jag ser detta. 
 
Lyckades se till min förtvivlan i boken jag läser nu (som kommer i nästa inlägg) att jag hade sett fel i listan och råkade köpa sista boken istället för tredje :'( Fråga mig inte hur fan jag lyckades med det (beställer jag inte samma bok som jag redan har så beställer jag den sista.... Morr!) men nu lyckades jag i alla fall att beställa hem bok 3 och 4 i The Underworld Series by Kelley Armstrong. Jag har redan bok 1 & 2 och även 11 & 12 som jag råkade köpa fel och förövrigt också läst (!!) Inte konstigt att jag inte fattade hälften, har ju avslöjat det mesta :'( Buhu. 
 
Skit samma. 
Sedan såg jag på tv då de intervjuade författaren E. L James till de nyutkomna böckerna "50 Shades of grey - 50 Shades darker - 50 Shades freed" som tydligen ska vara de populäraste böckerna i "världen" just nu. Så... Kunde inte motstå. Ska tydligen vara en bok som handlar om dominans mellan partners och massa erotik - passar ju mig perfekt :D 
 
Sedan blev det en Yaoi manga också som jag hittade *drool*. 
Ja ja man kan läsa dom online, men det känns så fel att inte stöjda dem!! 
Så nu köpte jag min absolut första manga istället för att läsa den online... 
Trodde alltid att min första manga skulle bli Naruto, men det blev en yaoi manga...
HIHI
 
För de som vill veta mer om böckerna kan antingen läsa på adlibris om dem, eller vänta tills jag får hem dom och läser dom. För då laddar jag upp böckerna här :D Eeeeeheheh. 
 
Jag har för mycket fritid.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0