Hokenshitsu de suki ni shite.

 
Haha helt sjukt att jag tänkte exakt på dessa ord igår när jag var på väg hem efter en jobbig dag.. Dessa tankar snurrade i mitt huvud - sedan läser jag denna manga nu och ser att han säger exakt samma sak som jag tänkte på igår. Scary shit! ;)
 
(För de som inte vet hur man läser japansk manga - börja från höger och läs till vänster. Och är det två bubblor som sitter ihop som längst upp, börja med texten längst upp och läs neråt.)
 
Och för de som inte vet del 2 - när någon säger ens namn och lägger till "sama" efteråt så betyder det att det är en person av högre klass. I detta fall så är Kyotsugu "the young master" och Shinonome hans betjänt / tar hand om honom. 
 
Rubriken är vad mangan heter på japanska.
På engelska är titeln "Love in the infirmary".
Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0