Studs.

HALLA.
Här kommer ett "vanligt" inlägg - Hurray, vad ni måste ha saknat det i all denna anime/manga frosseriet jag haft de senaste året. Sorry.
 
I alla fall - satt och gled förbi Kenza's blogg (då jag säljer hennes smycken på jobbet, så är det roligt att titta in och se om hon skriver ifall det skall komma något nytt. Jag älskar hennes smycken, har hur mycket som helst av det... He he he he.. ) Och varje gång jag kommer in på en blogg som hennes så får jag den här känslan - "Happ. Kan lika gärna gå ner i källaren, leta fram spaden och gå ut i skogen och gräva en fet grop, lägga mig i den och ligga där tills jag förmultnar".
 

Haha jo jag har bra självförtroende - men kom igen. Snacka om att känna sig längst ner i näringskedjan :D HAH.
 
Ye ye.
 
Det jag egentligen skulle komma fram till var att jag gled förbi olika sidor och hittade lite grejor som satte eld på mitt så kalla hjärta. Här är dessa skönheter:
 
Gaaaaah, så jäääävla snygga! 
 
*gurglande ljud*
 
Vill ha, vill ha, vill ha!
 
OH MY GOD - baksidan hade även kedjor i guldimitation. Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0