Transformation.

Inlägg 4, rekord. 
 
Min senaste gubbe - ännu en med Madaraui-inslag. Fick något frispel på det där "ormskinnet" ehe. Inte för att det ser ut som de, men för de som inte kan förstå vad jag ritar så ska det föreställa det iaf :D hahaha.
 
 
 
 
Fäääädi.
Såh såhär i efterhand att jag ritat nyckelbenet heeeelt fel. Gah, har inte ritat sådär på någon annan gubbe, vad tänkte jag med? Urk, sånt drar verkligen ner ett helt arbete. Inte för att jag gav den lång tid, 20 minuter, knappt de. Men ändå.
 
Om man lägger det åt sidan så är det jävligt skönt för självkänslan att se att ens arbete börjar löna sig lite. Nöta nöta nöta samma sak hela tiden och tillslut så jävlar ser dom lite mer levande ut. Kanske kan sluta rita samma sak hela tiden snart och börja med nytt, helkroppsbilder. Vilket är stört jävla svårt. Jag gillar att bara måla delar, att rita en hel kropp... Jag slutar alltid mitt i för jag orkar aldrig göra färdigt. 
Aja ska måla lite nu ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0