Home again.


Jag & älskling
hemma hos hans familj på julafton.

Kom hem runt 22.00 idag från GBG. Vi flög hemåt runt 19.15 tiden, lite halv läskigt. Jag har iaf haft 4 helt underbara dagar i Göteborg tillsammans med Christian och hans familj. Kommer kanske att berätta mer om dessa dagar imorgon efter jobbet.

Måste bara säga igen att det var så himla underbart att vara där. Jag gillar verkligen Göteborg. Tänkte inte ett dugg på Stockholm och jag kände mig inte ett dugg deprimerad under 4 dagar - wonderful. Direkt då man kom in i Stockholm igen, kom min kära klump och sadness tillbaka. Det måste vara Stockholm som gör mig så ledsen, arg och irriterad hela tiden. Eller så är det mitt jobb.

vill inte tillbaka till rutinerna.................. sad.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0