Lose control.


här ser ni världens lyckligaste tjej!
Nu är biljetterna till Tokyo beställda :) i mars åker jag & baby dit. Sen i sommar åker vi självklart även till min pappa i Spanien :) woho. Roligt!

Igår var jag med Cindy som sagt. Vi åkte hem till henne, snackade massa eftersom vi hade lite att ta igen! jag dansade med hennes dotter till julmusik, kollade på julfilmer osv. Sen skjutsade hon hem mig och jag väntade på Christian. När han kom hem bestämde vi oss för att dra till gymmet, så jag brände totalt: 167 kalorier. Jag vet, ni tänker: ja för det behöver ju verkligen du.... nej det gör jag inte så smal som jag är, men min mage börjar se ut som en lappbulle och jag är missnöjd samt att min rygg är helt paj precis som älsklingens (fast min är 10 gånger värre) så vi måste träna :p

Idag åkte jag in till city och mötte upp Kajsa. Vi gick och köpte hårfärg och sedan åkte vi hem till henne och färgade håret. Sen åkte jag hem. Nu ska vi snart äta mat och spela tvspel :D TOTALLY LOVE IT!

jag & christian måste vara synkroniserade! Igår stod jag i duschen medan han gjorde mat & jag tänkte: "fan, nu glömde jag att he fram handduken på toaletten..... suck... äh, jag knackar 3 ggr på kaklet så han hör mig och hoppas att han fattar vad jag menar!"

Jag: *knack knack knack*
Christian: *knack knack*
Jag: *knack knack knack*

dörren till badrummet öppnas....

Christian: jag har redan lagt fram din handduk älskling!
Jag: jaha okej...

*vänta, hur visste han vad jag ville?*
hahah. Sånt där händer titt som tätt, så roligt varje gång.

maten väntar, later!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0