On the run.


Svininfluensa vaccin - check!

Följde med Christian till sjukhuset för han skulle ta bort en leverfläck. När vi går i trappan ser vi en skylt att vaccinet är slut och jag säger: "ja, men jag ska ändå inte ta någon!" 5 min senare kommer vi in i väntrummet och en sjuksköterska kommer och säger; "ska ni ta vaccinet?" eeehm.... ok? sure. Christian har redan haft svinis, så om jag inte blivit dålig så kan de betyda att jag bär på viruset & smittar andra men inte blir sjuk själv. När hon la det åt de hållet så kan man ju inte tacka nej till vaccinet om man kanske smittar andra... :(

Jag är fett jävla nålrädd så jag kände hjärtat slå as hårt och snabbt, började må illa och blev yr. Tanten kom fram och nöp mig i armen och stack in sprutan, klart. Hmpf. pussy!

Nu har vi åkt hem igen, ska vänta i typ en halvtimma sen bär det av mot sjukgymnasten, sen city!
Stackars baby fick raka lite på huvudet och går omkring med 4 stygn :( haha


"Enligt en kartläggning som gjorts under våren består Werewolf Legion av ett femtontal unga män från Stockholmsförorter som Skärholmen, Haninge och Kista. Men det verkliga antalet medlemmar kan vara större än så."

roligt att det ligger precis där jag BOR och JOBBAR. yey, mitt i smeten gaaaal. läs mer här.



PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0