Still counting.

Långpanna idag. 9-20.45, jag är död nu.

Börjar med att baka 72 bröd, sen ta fram allt i linen, sen kommer två olika stora leveranser samtidigt som jag skall öppna, samtidigt som jag jobbar själv. så jag springer mellan kunder, leverans och prepp. Jag & en annan tjej på jobbet hade kommit överrens om att hon skulle komma in 12 ist för 16 så jag slapp jobba ensam i 6 timmar. Nej då dyker hon inte upp? O.o panik. Men då på något vänster har ena chefen sagt att hon inte behöver?! Löste sig och en annan kom in... men ändå, hade lite panik. Gjorde även en partyplatter på 10-15 min idag ( 7 hela mackor som man delar i 3 bitar och lägger i en fet jävla plast bytta) eller nåt... Sen efter massa kunder, prepp fram o tillbaka så väntade inventeringen. Min kropp bultade och det värkte precis överallt, fick ont i hjärtat och blev yr & illamående. Tröck i mig 1000g alvedon och fortsatte!

Bilder från jobbet:


Jag försökte så gott jag kunde att ta isär lite bröd från den där igen tinade bröd klumpen >.< tog mig 2 timmar eller mer.


Så ser 75 samman tinade bröd ut >.<
SNARK. men det såg ganska roligt ut..

Idag på jobbet:


Jag gjorde en fruktsallad åt mig & Paulina. yaaam!


Måste ju göra reklam också - kom till skärholmen och köp mackor!!!!


"Vill inte jobba mer!!!"
man är så otroligt sexig i dom där kläderna, oj oj.


HAHA mitt huvud ser as stort ut bara för att kepsen är skev!



PÅ TAL OM ABSOLUT INGENTING:



Den där svarta lilla pricken där borta på bilden,
det är en liten hare som jag gick förbi på väg hem från jobbet för någon vecka sedan.
Så söt.


TRÖTTTTTT, snark ppppfffhhh ZzZzzzzzZzz
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har du för timlön? :S

2009-12-30 @ 00:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0