Whine.


(bild © samantha sanchez - får ej kopieras.)

just nu känner jag mig som nemo när han sitter fast i akvariumet
och inte kan ta sig ut..... (!)


Jag är trött på att vara deppig och nere hela tiden, efter alla dessa jävla år så borde man ha hittat en teknik som funkar för att stänga det ute. Hur mycket jag än försöker så blir det bara fel och jag blir mer ledsen, irriterad och förbannad. Förr tog jag till spriten så fort jag kände mig nere vilket bara skapade mer ångest, nu är jag bara. Fuck alltså! Jag gillar det inte, för det går ut över allt och alla, speciellt min baby och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men du vet vad jag går igenom. Tack för att du finns, även om jag ibland är dålig på att visa det!

Sen går detta ut till de personer som ingår i kategorin: Patetiska.
Väx upp, kamma till er, mogna på er etc etc etc
Livet går vidare, det går inte under! Det blir vad man gör det till, det som inte dödar en gör en starkare, hakuna matata - inga fucking jävla bekymmer! Ni är skrattretande - men ett skratt förlänger livet? HURRAY, ni har förlängt mitt EXTREMT! hahaha Ô.o

sängen kallar och jag börjar själv känna mig lite för mycket just nu! dags att sova bort känslorna, imorgon är en ny dag där vi tar nya tag! Jobb & after work - även baby ska med :) synd att man börjar 9.30 dagen efter... åka hemifrån runt.. halv 7? jaja. Ska krama om min lilla gulleskutt och sova tryggt i hans famn! :) :) LOVE.


till dig älskling :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0