1 day left.


Godmorgon - från trollet?

Sånt där fint barr vaknar man upp med då man duschar dagen innan och lägger sig med blött hår. (ja, jag duschade på dagen men det var inte torrt då jag la mig, nackdelen med självtorkning då man har tjockt hår.) Ska försöka platta till det snart, om jag nu lyckas :p

Vad händer idag? Jag är ledig min tredje dag, grymt nice. Jag ska som sagt fixa barret, duscha, fixa ögonbryna, baka kladdkakemuffins, städa och sen kanske kolla på film hela dagen? ingen aning. Packning blir det senare iaf. Tråkig info?

Igår åkte jag & Christian och hämtade hans DVD han köpt, Planet Earth. Vi började kolla smått på den igår, hur bra som helst! Sen kollade vi även på "Drag me to hell" fyfan va den var äcklig. Usch!

Risken med att vara rolig
är att folk tror att man skämtar.


- Harry Schein.

Kommentarer
Postat av: Emma Sjödin

va ska du gums? :)

2009-11-19 @ 19:20:28
URL: http://emmaantoinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0