5 days left.

Morsning!

Har inte kunnat skriva eftersom jag är hemma hos Christian och hans dator (som jag sitter vid nu) är väldigt mongolid. Men jag ska ge det ett till försök och om detta publiceras, så lyckades jag.

I fredags var det ju - fredagen den 13:e, det fick jag i alla fall smaka på. Började dagen med att lägga en pizza i toan? jag mådde awesome efteråt och klädde på mig sen drog jag till jobbet. Väl där började jag må riktigt dåligt igen, jag känner knappt några lukter i vanliga fall då mitt luktsinne sviker mig - men då kände jag tamefan alla lukter i hela världen. Jag älskar oliver, men lukten av det fick mig att nästan kräkas. Death x.x

Igår jobbade jag 9 och en halv timma, money$.
Christian väntade på mig utanför jobbet då han också slutat och sedan gick vi hem till honom. Kollade på film, käkade godis för 60kr, mös ute på balkongen med hans värme lampa och snackade om en massa saker. Han e go han!


Sååå. tänkte bjuda på lite bilder sen jag tog bort bloggen.


på väg till Cosmonova, jag håller hårt i vägbeskrivningen!


Jag utanför. ser ut som en gammal tant? huva.


Jag från min hemska profil-sida ;) och ståtliga cosmonova, big as hell!


hahaha Christian utanför också :) sötkorv!


fika paus. ser ut som jag inte fått mat på en vecka? tryck in mer.


Sen på pendeln in mot stan den kvällen jag blev über packad och
älskade hela världen, så märkte vi en sak. Vi båda har prickar i händerna
på exakt samma ställen :p hans är födelsemärken, mina är någor underligt
rött under huden xD wierd.


Oh, här var det efter christian färgat mitt hår mörkt igen.
Vad tänkte jag med att ha ljust? dum tjej. Här skulle vi precis ut
och köpa pizza.


här var en annan gång då vi gick och käkade kycklingrulle! :D


JAG ÄLSKAR KÖTT!!!! mahahaha


och det fina paret, alltid lika vackra :D


Där fick ni er några bilder. Gott & Blandat.
Nu ska jag ta och städa upp här hos älsklingen och sen lägga mig i sängen igen och kolla på family guy tills Christian slutar jobbet och kommer hit. (I Love Stewie in Family Guy!!!!)

peace!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Shit vad grönt det var, när var det knäppt? :P

2009-11-15 @ 16:20:21
URL: http://anhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0