Long time no see.

Tjänare.

Nu var det ett tag sedan. Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna och har knappt varit hemma. Jag började på det nya jobbet i Skärholmen den 25:e November. Jag hjälpte till att fixa i ordning det sista i butiken innan vi öppnade (från 08.00-18.00) då vid 18 öppnade vi men var ändå inte riktigt färdiga. Jag jobbade 11 timmar och 15 minuter.

Dagen efter fortsatte jag att fixa och lära upp de andra. Jobbade en 8-9 timmar. Igår jobbade jag också 8-9 timmar och fixade lite mer. Det är riktigt roligt att hjälpa till att öppna ett ställe, lära upp andra, träffa nya människor. Men det är dock inte roligt att veta att Rån-risken är väldigt stor där i ghettot, så chefen har bett väktarna att gå förbi många gånger varje dag så vi ska känna oss lite säkra. Läskigt, men jag vet att om rånare skulle komma skulle jag antingen bara pissa ner mig eller bli skit förbannad och hoppa på dom :P

Varit ledig idag, hur underbart som helst. Fick en del grejer gjort! åkte sedan och stor handlade med Christian, vi trodde att all den där maten och allt skulle gå på en 2-3000 kr.... nepp, gick på 1500 kr. Såg ut som att vi hade handlat för oss samt våra 3 barn (?!) hahaha. Grymt nice.

Imorgon blir det jobb 11-19.00. (måste åka härifrån kvart i tio) hemma runt halv nio. Snark, men det är de värt! ganska skönt att bara sitta och lyssna på musik, men grymt irriterande då alla glor på en, eller att man har en person framför sig hela tiden så man vet inte vart man skall kolla någonstans. Vilka bekymmer jag har!


aaaw sötnos :)







och när du öppnar fönstret blåser en vårvind
Förändring

och bakom murarna vid ån lämnar jag spår
jag skrev mitt namn i vattnet
så du vet var jag finns

när det strålar från mitt hjärta
som en motorväg av ljus
genom hålet i mitt hjärta
kommer räddningen till slut
genom hålet i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0