Hello Sweden.

Back from Japan!
Missed me?

Kom hem igårkväll, oh my oh my. Tar nästan ett helt dygn att resa till Japan och hem, var alldeles svampig i hjärnan må jag lova. Somnade som en stock vid 22.00 tiden och vi vaknade av oss själva vid 09.00. På bra humör, klev upp och började packa upp våra väskor, tvättade, jag ringde och skaffade elavtal, hemförsäkring, tandläkaren som jag betalat för mycket till osv - inför flytten om 2 veckor. yey. Sen har vi handlat mat och bara softat här hemma, är helt galet trött alltså.

För er som troget tittat till mig medan jag varit borta kanske inte vet att jag uppdaterat lite under min resa via facebook, så jag kan dra en kort version av allt vi gjorde där under 10 dagar, eller ja.. Nästan allt, annars är det ingen blogg ni läser utan en hel bok.

Vi har:

- Varit på ett historiskt museum om Japan
- Varit i Ueno parken, där körsbärsblommorna blommade precis då vi var där
- Vi har varit på Ueno zoo
- Vi har åkt båt igenom Tokyo och kollat på en massa olika saker
- Vi har varit och kollat på tempel
- Vi har shoppat som fan
- Vi har ätit sushi för 800 kr
- Vi har suttit på New York bar på 52:a våningen och druckit dyra drinkar
- Vi har gått på en av världens dyraste gata

Ja, lite smått och gott. Kommer inte ihåg allt nu, men det har varit full rulle hela tiden. Imorgon börjar verkligheten också! yeeey, hoppar av glädje... Trivdes väldigt bra med ledighet alltså ;)

Några bilder ska ni få se:












hihi massa sött :)
nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0