Japan tomorrow.

Tjene.

Länge sedan. Haha.
Jobbade min sista dag igår, sen åkte jag in till stan och mötte upp älsklingen och hans föräldrar som kommit. Vi gick en sväng på stan. Helt plötsligt dyker det upp en snubbe från ingenstans och presenterar sig för C och ger honom sitt visitkort, han ville alltså att han skulle söka till dem - som visade sig vara stockholms största modellagentur. Lite nöjd man blev ;) har alltså en riktigt läcker pojkvän..

Vi kom hem och käkade go maten, min goda paj, kolla på film och hade trevligt. Sov ut ordentligt idag, käkade frulle och sedan gick vi till Haninge centrum en sväng där jag köpte en as fin blå/vit rutig klänning från Gina Tricot. Sen åkte vi en sväng på bauhaus och sen hem igen. Jag skrubbade ren mina converse och vi har tvättat och packat inför imorgon.

Nu kollar vi på filmen "Hurtlocker" as bra. Ska väl göra maten snart:) min berömda lasagne.

Imorgon åker vi till Japan
:D 13 timmars flygtid dit. Sen är vi borta i 10 dagar, AS SKÖNT. Så, kanske hörs från Tokyo, eller så hörs vi då jag kommer hem den 9e April, CYA.


ciao sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0