Kings and Queens.

God eftermiddag!

Idag klev jag upp ruggigt tidigt och gjorde mig i ordning för intervjun på Goldbuyers. Sen tog jag pendeln in mot city, bytte till röda linjen mot Östermalmstorg. Sen började mitt letande efter adressen. Hittade den ganska snabbt och stod utanför och väntade. Såg att en efter en gick in dit, så då gjorde jag också det. Så vi satt tre tjejer i ett konferensrum och jag satt & snackade med den ena tjejen jätte mycket. Sen hade vi intervjun då de sista två tjejerna kom. Gick ju kalas bra, var ju mycket roligare än en vanlig intervju som är face 2 face liksom.

Efter det tog jag sällskap en bit med den här sköna tjejen från intervjun. När det var min tur att presentera mig under intervjun så sa jag att jag kom från Norrland men flyttat hit. Då undrade tjejen som intervjuade oss vart någonstans, då sa jag Härnösand och då tjöt tjejen brevid mig till och sa "Det gör jag med!!!" hahaha världen är SÅÅÅÅÅ liiiiten!!!

Hur roligt som helst :)
På måndag får jag reda på om jag kommer med. Får jag ett mail kommer jag inte med. Så håll tummarna!!! Om det går vägen, kommer jag då att utbilda mig till en Goldbuyer. (Kommer alltså att värdera och köpa guld.) HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! Verkar skiiiit roligt.

Nog om detta. Nu ska jag diska.... (fast det egentligen är min mans jobb idag..... Varför kan man inte säga nej till dom där förbannade jävla puppyeyes?! AAAAAH!!! )


Nu är dom tre första tomtarna uppsatt i läggan.
Den lille hade olyckligtvis tappat sin näsa :(((((((

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Haha ! Ja, snacka om att vi babblade en hel del och sedan att få veta att du är från samma ställe - crazy -



Nu ska vi bara se till att bli kollegor också ! ;)

2010-11-19 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0