1 år.

Jobbade min sista dag idag, segt som fan. Skönt att vara ledig i 4 dagar nu :D

Som ni nu vet så firar ju jag och Christian ett år nu på söndag. Därför har han hittat på någon överraskning under hela helgen som alla vet vad det är, förutom jag. Jag vet bara att jag var tvungen att ta ledigt två dagar från jobbet, packa en resväska? och att vi måste åka/gå/cykla vad tusan som helst imorgon, tidigt. Så jag undrar vad det är min man har hittat på för skoj :D

Köpte mig en as fin jacka på H&M idag, fynd fynd fynd och so damn hot!


njae. trött och ont i magen, ska sova nu :)
men... Ha det bra era små sötpruppar!



Sandra Göstasson.
Min vän, min älskade. Jag saknar dig så otroligt mycket att ord inte ens räcker till. Vet du hur mycket jag önskar att du kunde vara hos mig? Att vi kunde umgås som vi gjorde under skoltiden. Dag in och dag ut. Jag känner mig så tom utan dig, jag är inte hel utan min andra halva :) Så jag tycker att vi borde förenas snart igen, väldigt snart. Det står tydligt att vi behöver varandra lika mycket. Jag älskar dig och du kommer alltid att finnas inom mig. Jag är inte längre bort än ett samtal, även om jag är sjukt svår att få tag på ibland då jag jobbar hela tiden.. Miss you hun ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0