Unconditional love.

Godmorgon.
Jag hatar verkligen att kliva upp från sängen, jag drar mig så himla länge. Men det är ju så svårt att lämna något så varmt.. Ögonen är suddiga, huvudet är segt, man orkar inte. Men jag måste upp tidigt idag - skulle egentligen till AMS nu kl. 10.15 men eftersom jag ska på utbildning idag så hinner jag inte gå dit idag. Inte för att jag missar något då det är exakt samma information man får gå på VARJE gång man är arbetslös. Men det är ändå bra!
Ja, nu ska jag ladda upp lite bilder eftersom det är så roligt. Bloggen fungerar bättre än en hårddisk då min externa är kaputt :( Måste fixa den då jag har hur mycket minnen som helst på den. I alla fall, sen ska jag träna lite fitness då jag ätit för mycket godsaker hemma och hos Cindy... Så, adjö.


Jag älskar att göra dessa bilder :p


Dom kom tidigt i år... Men inte fick den jäveln suga något blod från oss.


E G O.


Hos moderjord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0