Y'all want a single.

they said his brain was infected by devils..


Hej igen bloggen! Hehehehehe

I helgen har jag inte varit i Stockholm. Jag följde med min sambo till hans familj i Göteborg! :) Vi har hälsat på hans farmor och farfar, varit i stan, träffat hans syster och sambo som kom förbi, ätit god mat, sett på film osv. Det vanliga när man slappar i GBG :)
Nu är man hemma till verkligheten igen. Imorgon ska jag jobba första dagen i butiken, so wish me good luck! Ligger i sängen nu och funderar på att kolla på en film och somna... Vi kom hem vid halv nio ikväll och gick bara in och bytte om och sedan sprang vi 3km & 33 meter för att vara exakt - och jag stannade inte en enda gång!! Men sen var jag vinröd i ansiktet, mitt hjärta ville slita sig från min bröstkorg och jag hade ingen känsel i benen. Hälsosamt? Har ont i magen nu... Inte så bra att springa direkt efter man tryckt i sig en fet burgare på Max....


16 kg godis :O

:>

MAN KAN JU INTE LÅTA BLI.............

MUMS.




:D
orkar inte ladda upp fler bilder nu.

Godnatt och puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0