Torment.


Min nyaste bok - andra delen av Fallen, Torment av Lauren Kate.


Den handlar om:

"In "Torment", fallen angel Daniel and his mortal love Lucinda think they are safe but evil forces are massing against them. As Luce learns more about her past, and discovers that the lives she's already lived hold the key to her future happiness; she starts to wonder if Daniel has told her the whole truth. What if his version of events isn't the way things happened? What if that means that she's really meant to be with someone else?"





Wopiwopi.
Har läst halva boken (och strikt bara läsa på pendeln, annars blir jag ruinerad.) men dom är faktiskt bra. Jag har märkt att jag faktiskt är en riktig sucker för cheesy-kärlek! Mahaha och drama och action kan man inte vara utan.

Två böcker kvar i serien, synd att sista boken kommer i Juni nästa år.... Får väl läsa alla andra fortsättningar innan av andra böcker :)

Har hyffsat mycket att göra på jobbet innan jul, jag är död.
mat nu, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0