The lady in black.

Tjäna igenråå.

Har inget alls att dela med mig från mitt stora, varma och kärleksfulla hjärta. Jag tänkte mer på att jag fått en massa nya läsare och från hela Sverige som det ser ut som. Ni som läser här vet de mesta om mig så jag tänkte dela med mig om saker som folk kanske inte vet så himla mycket om mig. Vore väl roligt? höhö.



Här är en glad version av mig. eheheh

Hmm vad ska man berätta tro?

- Jag biter som en galning på naglarna, men inte på jobbet för jag är rädd att få i mig syra.
- Jag är rädd som fan för mörker, spindlar, myror, höjder och sjögräs
- Jag älskar all musik, mest rock. Men jag älskar även musik (pianospel) som Chopin och Bach.
- Jag älskar att spela clown men när jag är ensam ser jag bara dyster och arg ut? haha.
- Jag är laktosintolerant, hähä
- Jag har snusat sen jag var 15 och rökt sen jag var 11, men har slutat med båda.
- Min högsta dröm är att bli barnmorska, psykolog eller något inom heminredning. Men jag orkar inte plugga i så många år. Eller orkar är väl att ta i, jag är mer livrädd för att inte klara en enda tenta då jag knappt klarade av de små proven man hade i skolan.
- Jag har nästan fotografiskt minne, men inte när det kommer till att verkligen komma ihåg något (eller som att göra prov) snark.
- Jag älskar att designa.
- Jag älskar att måla
- Jag har spelat i en orkester, klarinett.
- Jag har varit med i kör, trots att min röst får speglar att spricka
- Min kropp fungerar aldrig som den ska, jag har alltid ont någonstans varje dag.
- Jag är inte svartsjuk. (Längre. För något, tack älskling för att du helade mig.. Hihi)
- 3 av mina 4 pojkvänner jag haft har varit otrogna mot mig.
- Jag är halvspansk. Pappa är spansk och bor i Spanien nu.
- Jag har ett helsyskon och två halva. En storebror jag aldrig träffat men som vi nu hittat på facebook, 26 år gammal. Min lillasyster Chaterine som bor med pappa och är 1 år och 6 månader.
- Jag älskar kampsporter och har själv gått i MMA, judo och lite boxning.
- Jag ÄÄÄÄLSKAR massage.
- Om man stryker mig mjukt över ögonen så somnar jag.
- När jag ska sova måste jag ligga på sidan, höger sida.
- Jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR vampyrer, varulvar och andra fantasy-figurer.
- Jag älskar att läsa böcker. Förra året, under de sista halvåret hade jag läst 18 böcker eller om de var 21?
- Jag älskar skitstark mat!
- Det bästa jag vet är solsken och tuggummin.

åh orkar inte mer... fortsättning kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0