Bleeding love.

Tjäna!


Nyårspuss!


Jag & lillebror!


Like a star, like a star, like a staaar.


Jobbat idag. Sålt min byrå idag. Ska kolla på skyline med baby med ett glas vitt på sin plats. (Bara ett) haha. Jobbar imorgon också ;) Sen ska jag till lägenheten i helgen och försöka flytta och packa alla saker, städa ur den och beställa en besiktning på den. Den 15 Januari flyttar jag ut!
Sen bosätter jag mig på:
Dalarövägen 12
13645 Handen


(för dom som vill skicka ett brev eller kort)
Jag & min baby blir alltså SAMBOS för er som är tröga.

eeeeeeeeeehm.
Jag har hört väldigt ofta under några dagar nu att folk tycker att jag är "för snäll". Samantha, du är alltid för snäll du kan inte göra sådär. Bla bla.. Jag kanske är det? Tänker för mycket på andra och människor jag inte känner och alltid sätter mig i en jobbig sits. Maaha. Kanske får försöka sluta med det. Nu måste jag slänga in en tvätt från min tvättkorg från läggan!

mat nu. baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0