Paintings.


Mitt projekt ikväll. Började skissa som vanligt och jag har ingen aning om vad jag tänkte på när jag gjorde munnen. Tänkte göra en vampyr från början men jag var nog inte riktigt mogen för det ännu, haha ;) Jag tänkte nog "Undra hur en demonisk död tjej ser ut som när hon ler?" ungefär sådär? Kom på efter jag börjat färglägga huden att jag glömt att ta en skiss-bild :O Oh-no!

Haha Yeeeee.
Vart inte så nöjd med denna, men det var iaf värt ett försök.


Jag älskar den till höger. Den kommer upp på väggen här hemma ;)

Imorgon ska jag försöka med en till sån här tjej fast med stängd käft. Jag och munnar, lär mig aldrig... :D Men övning ger färdighet.


Njae, ska väl ta och dricka upp min kaffe och städa lite sen sova.
Hoppas ni alla haft en underbar dag



Vad heter finlands sämsta bärplockare?
- Maskihallonen!


HASTA LA VISTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0