four elements.


Hon ba och jag ba och han ba och dom ba och ni ba och vi ba sa att han ba gjorde något helt jävla konstigt va!

ASSÅ DÖÖÖÖH?

Stressrelaterad dag.
Tre miljarder människor som går in i mig, 16 jävla morsor med barnvagnar som kör på mig - SLUTA KÖR PÅ MIG FÖR HELVETE!!! Mammor med barnvagnar borde fan skaffa körkort för den jävla skiten, för ALLA med barnvagn tror att bara för att dom har en barnvagn så slipper dom flytta på sig, eller låta någon annan passera först.......... Jag kan stå helt still och ändå kör dom på mig. AAAAAARGH. Vad är problemet?!?!?!
Jag är trött på alla människor som inte kan prata svenska trots att dom bott här i 30 år, jag är less på alla förbannade jävla tattare vart fan man än vänder sitt jävla ansikte. Jag är SÅ less på bussar som inte väntar in sin tid utan åker 3 minuter tidigare så man får vänta i fyrtio år innan nästa kommer.

Låt mig vara The Flash och springa till Grand Canyon och skrika ut min frustration som Sheldon Cooper gör i The Big bang Theory när han är The Flash..... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! AH AH AAAAHAHAAA AHA AHAAAAA AAA


Gick inte att lägga upp klippen som var bättre kvalla, men ni ser ju vad han gör...
Det jag vill göra...


Jag saknar Norrland nu, man kan gå på en vanlig väg utan att folk armbågar dig eller slår dig med en axel eller två. Går du på en väg där, går du där, DU. Kanske en myra eller två. Bussarna kommer alltid i tid eftersom du måste vänta i 40 minuter innan den kommer. Dom med barnvagn har en hel jävla väg att välla sig fram på. Du hör inte mullret av bilar och tåg och människor överallt, där hör du fåglar, vinden, stillhet.

Mina norrländska nerver FLIPPAR IDAG!
Denna månad, den 18/6 när jag är på metal town, då har jag bott i Stockholm i exakt 3 år. Två dagar efter studenten flyttade jag och jag trodde aldrig att jag skulle stanna såhär länge då utan då var det temporärt. Se så full av överraskningar livet är??? Ett enda stort jävla dunder påskägg med överraskningar.

jag brinner upp inuti just nu.

För jag försöker hitta programmet på HP/Compaq's hemsida som man kan ladda ner för att formatera om datorn men jag hittar det inte!!!! AAAHHHH.

Två vackra bilder på mig under stundens hetta, HAHAHAHA aaaa.
skönt att ventilera bloggen.... Skönt.

XOXOXOXOXOXOOOO GIRLSFRIENDS

Kommentarer
Postat av: sandra

men babyyyy! kom hem o hälsa på så ja få rå om dig ett tag då? =D MISS YOU! snart ses vi iaf :) <3

2011-06-03 @ 23:51:03
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0