I feel the life pulled from me.

Realized I can never win
Sometimes feel like I have failed
Inside where do I begin?
My mind is laughing at me

Tell me, why am I to blame?
Aren't we supposed to be the same?
That's why I will never tame
This thing thats burning in me.




Tjänare.
Igår tog jag ledigt från jobbet för att åka med la familia till Mjölby där momma hade sin lägenhet och tömma den. Kändes så overkligt att vara i hennes lägenhet där hennes lukt fortfarande fanns, alla hennes saker fanns, men inte hon. Jag fick verkligen bita ihop då jag såg hennes lilla gulliga glas med ett litet sugrör i bland fatet med alla miljarder mediciner. Och det kändes så overkligt att komma hem med en sopsäck med grejer jag ville ha från hennes lägenhet... Jag tog med mig hennes små tofflor och hennes favorittröja som hon alltid bar när vi var där. Den luktar fortfarande henne.
Jag tog på mig den igår och bröt ihop. Mina ögon var som små pingisbollar idag, äntligen har de lagt sig. Så himla jobbigt, allt. Det gör så ONT. Men smärtan är bra, för då påminner jag mig om henne hela tiden och glömmer inte. Kommer aldrig att glömma.

Usch.




Till något roligt.
Jag kollade på en serie förut som hette Being Human:

George, Annie, Mitch.

George är alltså varulven, mehe.

Det är väldigt bra gjort, man får alltså se hela förvandlingen vilket andra
serier och filmer alltid hoppar över. Men inte här :) Like like like.


Vet inte varför jag inte får upp ena videon om Being Human här i bloggen så jag lägger in en länk HÄR som ni kan kolla på en liten trailer, den är skitbra!
Jag kollade på denna runt 2009 och det kom bara ut en säsong och jag väntade och väntade, men de kom aldrig något mer. Nu 2 år senare har det kommit två säsonger till samt ÄNNU en Being Human US! Så nu kollar jag på den också :D Det är nästan samma sak allt men fortfarande as bra! Och mer kända skådisar :D

ville bara dela med mig av det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0