Wonderful.



Dags att skryta lite, det är inte varje dag?
Vi har en tävling denna månad på jobbet och när jag gick in på intranätet idag så slogs jag av detta! Hah, jag ligger på fjärde plats inom Stockholm Syd. Inte pjåkigt? Jag skall vinna det där ;)

Jag är lite trött på musiken jag lyssnat på så jag kollade igenom lite gamla artister och hittade en gammal goding. Fronda. Hittade en ny låt som jag inte hört förut som var riktigt skön. Nog för att han bara skriver massa deppmusik så är texten ändå skön på något sätt. (Jag är väl lite emo)



Tänk dig en massa människor som samlas runt dig
och pekar ut alla dina fel som ett mönster


Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.


Jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig ett piss
En ensam fågel som bär på tok för stor kvist.






Jag menar inte att all text är bra, bara dom bitar jag tog ut :D

heheheeeeee.
Nu ska jag kolla på Bleach.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0