Derezzed.

Well.
Om ni nu promt måste veta något om mig så.... När jag kollar på serier så går jag alltid tillbaka till mina favoritavsnitt och kollar om mina favorit scener om och om igen och ryser lika mycket. Jag har sett dryga 660 avsnitt av Naruto och jag kommer ihåg vilka avsnitt och scener jag älskar mest! Sitter fortfarande och kollar om på alla.
Imorse kollade jag på den sorgliga scenen med The Third Hokage, de som sett serien vet vilket jag menar.. Tyckte det Iruka svarade på Naruto's fråga var så fint så jag vill lägga in det här. Bilden nedan har jag print screenat när jag kollade..




- Iruka Sensei... Why do people risk their lives for others?

- When a person dies, it's not only that..
It's the lives of the past, present and future.
Many people die in missions or war.. Too easily as you won't expect.
Easily..
Even a dying person had a dream or goal..
But everybody has something important in common..
Parents, siblings, lovers and friends, the people who're precious to you.
They trust and help each other.
It's the relationships formed with people whom you've known
since you were born and, the string that connects you has become
thick and strong as time passes.
It's only logical.. That a person who holds that string does so,
because it's precious.

第三代目葬儀


Jag är så satans blödig. Älskar tecknade, animerade filmer eller serier för de är alltid så himla vackra. Men samtidigt så jävla sorgliga... Hmpf. Blödig.



Här är en av mina favoritscener, även en av de scener som jag grät som mest. Kan inte se detta klipp utan att få tårar i ögonen, hua. Sorgligast när det gått 5 minuter. Dom är så bra på att 'visa känslor'. När man följer med i hela serien så blir karaktärerna så himla levande så man blir helt slukad i känslorna och som jag då, gråter hela tiden :P HAHA.

yey.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0