Who.


Oj oj. Undrar vem jag målar?

Äh, ingen som kan gissa förutom Marie. Så jag ska säga svaret direkt.
Orochimaru! ehehe

En badass ninja från Naruto världen. Den ondaste och mest genomruttna jävla animerade figuren ever. Men jag gillar honom lite ändå, vet inte varför. Han är cool. (men inte lika cool som dom goda då såklart ;) )


Så ser den jäveln ut i serien.

hehehe gillar't
har blivit en total Naruto-nörd. TOTAL.

Synd att vanliga färgläggningspennor inte har samma färger bara.. Ser ju kasst ut i jämförelse, så nu struntar vi i att kolla på dom riktiga bilderna - får mig att se dålig ut ;)


Hans röst är lite skrämmande, hes, rökig röst. Här kan ni som vill se. Även en av mina favorit fighter mellan Kyuubi Naruto och Orochimaru ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0