Badass.

"I'm the one who's gonna be the Pirate King!"

- Monkey D Luffy

Luffy, Second gear.



Ihihi :>


Hade trevligt igår. Kom massa folk över och drack lite (mycket) och sedan begav vi oss till ollan. Jag som skulle ta det lugnt var ju asplakat, kommer inte ihåg något från igår, helt sjukt! Minns inte ens när vi gick härifrån eller hur vi kom hem eller att jag somnat sittandes på golvet med huvudet i sängen över mitt paket med müsli? Vilken jävla syn!
Vaknade i ett ryck imorse, fixade mig fort som fan och sprang iväg till pendeln i snöstormen (Ja, snö-fucking-storm! Blöt jävla snö dessutom) och fick panik när pendeln inte skulle komma på 20 minuter i Älvsjö, wtf liksom? Men när jag sprang till jobbet och kom in.... såg jag att jag var på jobbet en hel timma tidigare, VAFAN! Mitt huvud var helt messed up, tog fel på tiden. Men bra var det för då hann jag fixa lite :D
Hade jävligt bra försäljning idag. Berodde nog på Consuelos "kOM IN TILL OSS OCH KÖP" dans :D Grymt grymt.

Nej nu ska jag sova. Har precis börjat må lite bättre! Jag tror att jag är allergisk mot alkohol, för jag blir sjukligt bakis. Nästan sjuk. Det är inte normalt. Men jag har sagt till mig själv som så många gånger förr att jag aldrig ska dricka igen... Uuurrk.

Nykterist, Javisst!

Nej, sängen var det. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0