Hello Kitty.

Oi.

Long time no see!

För de som inte vet, så har jag varit i New York med min kära och hans familj :) Vi har haft det awesome! Det mindre roliga var väl att jag blev tvärsjuk sista dagen och är det fortfarande. Det har satt sig i bihålorna! :( Gör jätteont, men det är bara att köra på.

Påsken har varit bra. Jobb och middag hos mamma.
Skulle ha varit ledig imorgon men tackade ja till jobb i Haninge, så roligt att jobba där :)


Jag & fästmannen på väg mot frihetsgudinnan :)


Hängde med Hello Kitty lite ;)


Njaew huva vad trött mina ögon är. Ska väl ta och nanna dudden. Men först, läsa lite ur Cirkeln. Den är fan asbra, trodde jag inte faktiskt.


Bjuder på lite musik i detta inlägg.
Lyssnar på denna just nu.
Jag är verkligen en sucker för fiol! Mahaha

Enjoi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0