Scars.

"He had a dark burn scar at the edge of his hair;
The scar trickled to a point that disappeared into the collar of his shirt.
It occurred to me that there was a story behind the scar - maybe
not as dramatic as the story of my wrists, but a story
nonetheless - and the fact that everyone had a story behind
some mark on their inside or outside suddenly exhausted me,
the gravity of all those untold pasts."


- Sam Roth, Forever, by Maggie Stiefvater.

Min snygga outfit då jag var ut med familjen :)


Yey, toa-bild, how popular.


Christian & Christian på Limerick!


Typ det godaste som finns - men ack så farligt dagen efter X_X


Moder jord!


Mammas karl Bosse-Posse :D



Min super-duper-jätte-läckra-ring från Kenza By Guldfynd!
Den tjejen vet hur man designar smycken, det är ett som är säkert!


Alltid lika roligt att upptäcka att man glömt namnskylten på
efter jobbet ;) haha.

Idag har jag tappat mitt hopp om mänskligheten.
Det vart för mycket tillsist på mataffären då jag nästan
blev överkörd för att dessa äckliga stockholmsmänniskor är
så förbannat jävla stressade.
Vart så glad att komma hem att det vattnades i ögonen och det
enda jag kunde tänka var:
"Nu låser jag in mig i denna lägenhet och går aldrig ut igen!"

Så illa var det! PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0