When you get hurt.

"When people get hurt, they learn to hate. When people hurt others, they become hated and racked with guilt.
But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow... and how you grow is up to you.
"

- Jiraiya.


Världens bästa karaktär! Jag Älskar Jiraiya!!!
Jag hatar att han dog i serien.... Saknar honom jättemycket!

Imorgon när jag har mer tid och ork ska jag leta upp en bra video med honom!
Så kan ni mina hundratals älskade läsare världen över få se världens bästa man :D

Har inget att dela med mig av.
Förutom att jag sett klart hela Bleach och måste vänta en gång i veckan på att få se avsnitt :'( Buhu. Har i alla fall filmerna kvar att se! I alla fall ett plus. Men fan va cool den serien är alltså! Takes my breath away!

Lyssnar på Kurosaki Ichigo's theme song under The Final Getsuga Tenshou!
WOW, makalöst jävla bra.



Här är den för de som vill lyssna! Graow

Ät skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0