Bliss.

"Life´s pain. you just have to get over as much of it as you can"

- Isabel, from Linger.



Hur skulle en bra dag se ut för mig?


Om jag fick välja vart jag skulle vilja befinna mig under en hel dag - pooof, och jag skulle vara där. Vart skulle jag vara?
Jag skulle vilja befinna mig någonstans långt ifrån befolkningen. Det kan vara mitt inne i en tropisk skog (med livvakter från insekter med mera otrevligt) eller på en öde ö med bara sandstrand, massa kokosnötter och ljusblått vatten. Jag skulle ta med mig min älskling, solkräm (myggspray), en bok och Bear Grylls.

Jag skulle ligga där hela dagen och bara läsa. Läsa till jordens undergång och inte lyfta min gump därifrån.

Åh, vore inte det underbart?

Komma bort från avgaser, stress, människor, tider, planering, dator, tv, tidning. Allt.
Mh, ryser av bara tanken. Fullständigt Ryser...





Nej nu ska jag återvända till verkligheten och göra allt annat förutom det jag skrev ovan. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0