Insides.


Bjuppar på en bild från oktober 2010.


Tänkte dela med mig av några sanningar idag.

Jag gillar:
Animerade serier
Böcker
Avokado
Måla
Texter
Mini morötter
Massage
Djur
Spanien
Skogen/Landet


Jag gillar inte:
Lever
Städa
Människor
Religion
Storstäder
Tåg
Pengar

Jag är rädd för:
Myror
Getingar
Mörker
Att behöva föda barn

Jag har egenheter:
Biter frenetiskt på naglarna
Uttalar alltid ord fel
Kallar alltid frukost för fika
Kallar alltid serier för film
När jag använder något lämnar jag det aldrig på samma ställe igen
Ber alltid om att få kaffe, men dricker sällan upp det
Jag sparar på allt
Envis som fan
Har en förmåga att nörda sönder saker
(Skaffar mig beroenden som jag fokuserar på extremt intensivt, sen byter jag)
Jag är lat


Finns nog massa mer att berätta men det står still nu.
Nu fick ni lära känna mig lite mer, nya läsare.

Nu ska jag krypa ner hos min livskamrat & sussa!
Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0