Rosario to vampire.

Yo.

Jag har börjat kolla på en ny anime serie eftersom jag sett klart Naruto & Bleach.
Den nya serien heter Rosario to Vampire.

Serien handlar om just nu dessa karaktärer nedan och alla går på en skola för monster.


1. Kurono Kurumu, succubus
2. Tojo Ruby, witch
3. Akashiya Moka, vampire
4. Mizore Shirayuki, snow women
5. Sendo Yukari, witch

Haha, vad ska jag säga om den. Har sett första säsongen på 13 avsnitt... Först trodde jag att det var ett skämt. Mycket tjejigt, mycket slisk, för mesigt och ALLDELES för perverst!! Hahaha, jag menar... Det känns dumt att sitta och kolla på då animerade figurer kåtar sig? Hahahaha. Men man liksom fastnar i den ju längre historien går, man vill helt enkelt bara veta vad som händer sedan :P

Lite bilder för att visa serien lite.... Och det perversa 8-/ jisses... Det är mer än vad bilderna visar, något hela tiden. Japaner är lite perversa. Men dom tänder ju på sånt, gick förbi en tidningsaffär när jag var i Japan och där hade dom även en porr-sektion som alla andra tidningsställen, men även en porravdelning med manga :s HALLÅ? wtf liksom, aja



Akashiya Moka & Aono Tsukune (Moka är vampyr, det syns, och Tsukune är människa)
Dom är typ kär


Moka i sin fulla form som vampyr...


Nu börjar det perversa, hahahah.

Här hoppar Kurono Kurumu med sin fina framdel rakt i ansiktet på Tsukune? HAHA


Ja.....


Under en tävling i bassängen så sliter alla tjejerna av sig varandras bikiniöverdelar
för att hämnas? hmpf...


Gin is peeking.......?


HAHAHAHA hello naked Mizore Shirayuki?

ja ni fattar....
syns att det är en kille som gjort serien iaf...
Jag som trodde att allt snånt där var 'förbjudet' i japan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0