Rain.

"Ichigo.... I hate the rain. Rain falls in this world, too. When your heart is in chaos, this sky becomes clouded. When you are sad, rain falls so terribly easily. Can you understand, the horror of being pelted by rain in this solitary world? If only to stop that rain, I shall lend you any strength. If you trust in me, I will let no rain fall in this world. Ichigo, trust me. You are not fighting alone."
.
- Zangetsu. Bleach.


Dags för målningar igen.
Så blev den färdig.
Hahaha roligt kladd.
Lekte med en bläckpenna.
Hehe, inte klar ännu.
Nu när jag äntligen fått in knepet med händer så kan jag inte låta bli att rita dem. Jag håller med Masashi Kishimoto (Ritat Naruto) - Det som man tycker är svårast att rita är det man tycker är roligast att rita. Makes no sense at all, but it's fun!
Min första kimoto så skratta inte ;) Den är inte heller färdig ännu, den måste ju ha en massa flashiga motiv också! Orkar inte rita klart det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0