Darkness falls.

Cate Tiernan - Darkness falls, second book of the Immortal Beloved trilogy.



"Nastasya has lived for hundreds of years, but for some reason, life never seems to get any better. She left her spoiled, rich girl life to find peace at River's Edge, a safe haven for wayward immortals. There, she learned to embrace River's Edge, despite som drama involving the sexy Reyn, who she wants but won't allow herself to have. But just as she's getting comfortable, her family's ties to dark magick force her to leave.

She falls back into her old, hard partying ways, but will her decision lead her into the hands of a dark immortal? Or will it be her first step to embracing the darkness within her?"

Minns ni att jag skrev att jag trodde att Immortal Beloved handlade om häxor? Jag vet fortfarande inte om dom är häxor, men de är odödliga och har magiska krafter. Terävä och Tähti - Mörk magi och Ljus magi. Alltså jag kunde inte släppa den boken ur mina händer, tänkte läsa ett kapitel hemma bara och blev helt chockad då jag vände sista sidan och insåg att boken var SLUT. Panik! Den var så jäääävla bra!
Så jag satte mig och läste på internet och såg att den andra boken hade släppts nu i Januari, jag mååååste veta fortsättningen. Synd bara att sista boken kanske dröjer ett år? Ugh.

såååå.
Nu är det bara att vänta tills boken droppas av hos posten så jag kan SPRINGA dit och hämta den :D:D:DDD

För er som också älskar böcker - Beställ dem på Adlibris.se, gratis frakt och billiga böcker även om du bara handlar en enda bok :D Beställer alla mina böcker där om jag inte har jätte bråttom och springer direkt till bokhandeln, men där kostar dom alltid jättemycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0