Oi.

Ehehehe. Inlägg 2 på 1 minut.

Jag älskar då Japanerna säger i serierna "Oi" eller "Yosh", låter så roligt.
Har ett exempel nedan. Några av mina favorit moments i One Piece.



Hahaha. Här säger dom bara "Oi Oi." Men dom är så roliga!


Hahaha bara jävligt roligt


Här skrattade jag så mycket att jag höll på tippa av stolen och grät!


Sanji är kocken på skeppet. "Love Cook" hahahah
The ordeal of love ;)


Luffy är kaptenen på stråhatts-skeppet - "The Straw Hat Pirates!"
Han är efterbliven och så jääävla rolig. Men när han blir seriös är han stencool!

Hittade ingen där dom säger "Yosh" :( ble, dom säger ju de hela tiden.

yeye kulkul.



Jag köpte brillor idag ;) mehehe


Mitt hår börjar bli ganska långt nu, wiho!


Här har ni lite bilder på mig... Brukar bli ganska stora mellanrum med uppdaterade bilder eftersom min dubbelhaka inte riktigt får plats på bilderna.... Men dessa är tagna idaaaaaaaaaaaag.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0