Run the world.

Yo.

Här har ni mig idag:


Jag har stirrat på artikelnummer i oändligheternas oändlighet idag!
Mina ögon känns precis som ögonen på bilden ovan O.O

Ugh.
Men roligt har jag haft!
Har jag sagt att jag älskar att jobba i en butik med struktur? STRUKTUR ♥
Lagerkort överallt (rätt lagerkort), smycken som är märkta, smycken på sina
ställen, inga smycken på sidanom, allt är på sin plats, det är ljust och varmt,
STRUKTUR.
Tänkt att man kan bli så glad av det? :D

Jag har jobbat i Haninge Centrum idag! Så skönt då man har en timmas rast att jag kan trippa hem på 3 minuter, laga min mat, äta, slöa i soffan och glutta på tv och sedan gå tillbaka till jobbet och jobba det sista. Farligt hur gärna man vill vänja sig vid det!
Inget illa mitt älskade Huddinge, jag älskar vår butik också :D Liten och mysig!




Och igår följde jag med Christian till Norrköping. Så medan han tog med sig sin charm och sitt servicesinne för butiken som fick äran att ha honom - så väntade jag i bilen i parkeringshuset med mina ögon fastklistrade i boken. Jag hade väntat på den i en och en halv vecka eftersom det inte gick att köpa den i bokaffärerna ännu... Så läser jag ut den samma dag :'( I feel so empty now. Men helvetes jävla koblajja vad bra den var! Så bra att jag skrev till författaren och tackade för en underbar lässtund och att jag ser fram emot nästa års äventyr i tredje boken!

I'm such a geek!

Och nu är det bara 14 dagar tills vi.... DET NI! maha








"Holy Moly is something cool people say.
Along with Jeezum."


- Nastasya in Darkness Falls.



Dags att skriva lite själv.. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0