Vampire Knight.

Omigod.
Jag har precis sett en av världens bästa animerade serier, ever. Den innehöll endast 26 avsnitt, kanske någonsin, kanske inte ens kommer fler avsnitt. Men de avsnitt jag såg, FUCK vad bra!
Jag trodde att jag kommit över hela den här vampyr-hysteri jag hade - sett hundratals vampyrfilmer, läst alla vampyrböcker jag kommit över och nu även manga och anime. Damn damn damn, det kommer tillbaka varje gång. I fucking love it! Dom som inte sett den (men som gillar att se animerat) SE DEN!!!! Ett jävla måste


Zero & Yuuki


Kaname & Yuuki

(från serien jag såg)


Zero när han biter Yuuki första gången. Hon vet inte om att han är vampyr, men efter det där.. Ja, då vet hon. Fanns inga bilder ur serien, så dessa bilder är från mangan. Man läser från höger till vänster.


Wooop!

Och nu till de som vill se lite ur serien. Jag har två favorit scener som fanns på youtube, alla andra bra scener hade självklart ingen laddat upp. Dom kanske har, men med en massa skit musik i bakgrunden istället för själva klippet. Hate it!


Hohohoho ;)))))


HA. När jag såg detta blev jag så jääävla chockad.
(För de som ser klippet, menar jag slutet. Kan nog alla förstå.)

MEN ÄCKLIGT BRA
lalala



Btw.
Började läsa Cate Tiernans bok "Darkness falls" idag och har läst ut den. UNDERBARA JÄVLA BOK fy helvete vad den är bra!!! Bara ETT JÄVLA ÅR kvar tills sista boken kommer... zzzznark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0