Behind the shadow.

Wzupp!
Har ju helt glömt att berätta en sak :> muhuhu.
Eh eh eh. Impressive huh?
En lista på de 10 topp bästa säljarna som sålde flest försäkringar i April.
Jag kommer på nummer 8 av alla inom Stockholm syd. (skryt skryt)
Kom på fjärde plats förra gången! Hehehe jag e dutti! 
Mamma var här igår tillsammans med brorsan. Som vanligt kunde hon inte låta bli att kolla på min dator, efter virusprogram och dylikt. När jag sa att jag inte hade några program och att min dator är helt sönder attackerad av virus så small hon av.
Laddade ner ett program som visade att jag hade 3000 fel på datorn och 2 trojanska hästar, haha inte konstigt att min dator höll på dö ;)
Så... Nu har jag delat med mig av något personligt.
Det räcker.

Jag år 2007!
Jag måste bli smal igen :D hahaha
Sååå jävla snyggt!
Saknar mitt långa hår :P
Åh massa personligt denna gång. Masssoorrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0